sofieplomer

Godis!

Av Sofie Plomér - 2014-04-20 00:24

Jag försöker att inte äta allt för mycket sötsaker i veckan utan begränsa mig till en dag. Men eftersom det är påsk så har jag unnat mig lite extra och det kommer jag troligtvis också göra till veckan då jag faktiskt ska åka till London vilket ska bli otroligt kul!
Med det här inlägget ville jag tipsa er om något som jag just funnit som smakar himmelskt vilket är müsli skorpor. De är supergoda utan pålägg men även med marmelad och ost! Jag tänkte tipsa er om att köpa dessa eftersom de är relativt nyttiga och man kan äta en sån istället för en daim som har ett större energi innehåll.
Kram och godnatt!
Ps kanske inte mitt bästa inlägg men idéerna är inte de bästa vid den här tiden ;)

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards